chapiter انرژی پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق

chapiter: انرژی پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق فرمانده انتظامی مواد انرژی زا مواد قاچاق شهرستان قائم شهر پلیس آگاهی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود

برخی از ستاره ها به خاطر گزینش هایی که در گذشته در مورد رابطه عاطفی ارزش کرده اند، پشیمان اند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که بزرگ ترین پشیمانی آنها چیست، در ا

بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود

بزرگ ترین پشیمانی‎های ستاره های هالیوود

عبارات مهم : جدایی

برخی از ستاره ها به خاطر گزینش هایی که در گذشته در مورد رابطه عاطفی ارزش کرده اند، پشیمان اند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که بزرگ ترین پشیمانی آنها چیست، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش برترین ها ، شاید دنیای ستاره های هالیوود از نظر شما بی عیب و نقص باشد ولی آنها هم گاهی احساس پشیمانی می کنند، به خصوص از رابطه هایی که در گذشته خود داشته اند. بدترین حالت این است که این حس پشیمانی سالها گریبان مان را بگیرد و بر دیگر تجربه های زندگی مان نیز تاثیر بگذارد.

بعضی از ستاره ها به خاطر گزینش هایی که در گذشته در مورد رابطه عاطفی ارزش کرده اند، پشیمان اند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که بزرگ ترین پشیمانی آنها چیست، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جدایی کریس جنر از رابرت کارداشیان

کریس جنر از این که احساسات واقعی اش را جهت تمام مردم دنیا بیان کند، هراسی ندارد. دوربین خبرنگاران هر لحظه زندگی او را ثبت می کند، ولی آنچه ما می بینیم تنها ظاهر هست. آیا با نگاهی به زندگی کریس جنر می توانیم به احساسات درونی او پی ببریم؟ خیر.

یکی از بزرگ ترین پشیمانی های کریس، اتفاقاتی ست که میان او و پدر فرزندانش، رابرت کارداشیان افتاده هست. او از جدایی اش با همسر قبلی خود، بسیار ناراحت و غمگین است ولی خودش را دلداری می دهد. او در مصاحبه ای گفت: «طلاقم از رابرت یکی از بزرگ ترین پشیمانی های زندگی من است ولی با خودم می گویم اگر از او جدا نمی شدم، کندال و کایلی را نداشتم.» در واقع او با حضور فرزندانش، عدم حضور همسر قبلی اش را التیام می دهد.

جدایی جنیفر لوپز از مارک آنتونی

بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود

اینطور به نظر می رسد که ازدواج و طلاق در دنیای هالیوود اهمیت چندانی ندارد، به طوری که بعضی از ستاره ها چندین بار ازدواج می کنند و خیلی راحت هم جدا می شوند. ولی این عنوان جهت همه ستاره ها صادق نیست. هر چه باشد آنها هم مانند ما ممکن است دلشان بشکند یا حتی پیش یک نفر گیر کند. به عنوان مثال جنیفر لوپز هنوز هم حسرت رابطه اش با مارک آنتونی را می کشد و اعتراف می کند که جدایی آنها قلب اش را شکسته است.

او در مصاحبه ای با مجله « PEOPLE» گفت: «بزرگ ترین ناامیدی زندگی ام را زمانی تجربه کردم که از مارک جدا شدم.» مارک آنتونی همسر سوم او و پدر فرزندش بود، به همین علت او دوست نداشت که رابطه ارزش هیچگاه به آخر برسد.

خیانت جی زی به بیانسه

آیا می توانید حدس بزنید که بزرگ ترین پشیمانی جی زی در زندگی اش چیست؟ رابطه او با همسرش، بیانسه، هر لحظه مورد توجه مردم و خبرنگاران هست. در سال 2017، جی زی در مصاحبه ای اعتراف کرد که به بیانسه خیانت کرده ولی از صمیم قلب از این کارش پشیمان هست. به گفته او: «سخت ترین حالت زمانی است که باعث درد و رنجی کسی می شوی. در آن وقت باید با خودت و کاری که کرده ای کنار بیایی.» او گفت که بعد از خیانت، چقدر برایش سخت بود تا بتواند با همسرش ارتباط برقرار کند و این یکی از بزرگ ترین پشیمانی های زندگی اش است.

ازدواج سریع هنگام نیکول کیدمن

برخی از ستاره ها به خاطر گزینش هایی که در گذشته در مورد رابطه عاطفی ارزش کرده اند، پشیمان اند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که بزرگ ترین پشیمانی آنها چیست، در ا

نیکول کیدمن با علاقه زندگی اش، کیث اربن ازدواج کرد ولی همچنان از ازدواج اولش با تام کروز احساس پشیمانی می کند. او در سال 1990، در حالی که تنها 23 سال سن داشت، ازدواج کرد و اعتقاد است که در آن سن قدرت تجزیه و تحلیل پرسشها را نداشته هست. او در سن 27 سالگی صاحب 2 فرزند بود که به نظرش یکی از بزرگ ترین غلط های زندگی اش را مرتکب شد. اگر چه او ازدواجش با تام کروز پشیمان نیست ولی از سن ازدواج اش به شدت پشیمان است.

جنجال جدایی کالوین هریس و تیلور سوئیفت

جدایی کالوین هریس و تیلور سوئیفت جنجال آفرید و تا هفته ها تیتر مجلات شد. کالوین هریس، از این جهت که با تیلور سوئیفت وارد رابطه شد، پشیمان نیست، بلکه او از جنجالی که از جدایی آنها در توییتر به راه افتاد، پشیمان هست، این که آیا تلاش بیشتری جهت کنترل هوادارانش نکرد. او در این مورد می گوید: «هر دوی ما متوجه شدیم که این رابطه به نفع ما نیست، به همین علت به آن خاتمه دادیم. ولی مردم این را درک نمی کنند.»

توجه نکردن جیمز فرانکو به نامزدش

بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود

پشیمانی جیمز فرانکو کمی با دیگران تفاوت دارد. او نه از رابطه یا شخص خاصی، بلکه از عمل خودش پشیمان هست. او اعتراف می کند که سالها قبل، در مورد نامزدش کوتاهی کرده هست. جیمز به دیگران توصیه می کند که در مواقع ضروری، هر کاری که از دست تان بر می آید جهت کسی که دوست اش دارید انجام دهید.

او می گوید: «زمانی که نامزدم به خاطر من به نیویورک آمد، من به شدت سرم شلوغ بود به طوری که هیچ توجهی به او نکردم. زمانی که او وارد منزل ام شد، گربه ام روی صورت او چنگ انداخت ولی از آنجا که من سرم شلوغ بود، از همکارم خواستم تا او را به بیمارستان ببرد. از آن روز به بعد به شدت از کاری که باید می کردم و نکردم، پشیمانم.»

خیانت کریستن استوارت به رابرت پتینسون

زمانی که صحبت از خیانتکاران هالیوود به میان می آید، اول از همه به یاد مردان هالیوودی می افتیم ولی در رابطه رابرت پتینسون و کریستن استوارت چطور؟ در واقع این کریستن استوارت بود که به رابرت پتینسون خیانت کرد. او با روپرت سندرز، کارگردان فیلم، وارد رابطه شد و قلب رابرت را شکست ولی خیلی سریع از کاری که کرد پشیمان شد.

او در این مورد می گوید: «من با این کارم نه تنها رابرت، بلکه تمام اطرافیانم را از خودم راندم. در واقع این واکنش‌ها تمام زندگی مرا تحت تاثیر قرار داد. من رابرت را دوست دارم و واقعا از کاری که کردم پشیمانم.» اگر چه رابطه آنها هیچگاه مانند قبل نشد ولی همین حس پشیمانی کریستن برایش کافی است.

ازدواج برتنی اسپیرز با کوین فردرلین

برخی از ستاره ها به خاطر گزینش هایی که در گذشته در مورد رابطه عاطفی ارزش کرده اند، پشیمان اند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که بزرگ ترین پشیمانی آنها چیست، در ا

ازدواج برتنی اسپیرز با کوین فردرلین، نه تنها از نظر هواداران بریتنی، بلکه از نظر خود او نیز اشتباه محض بوده هست. بریتنی از کوین صاحب 2 فرزند است ولی ازدواج آنها سرانجام خوبی نداشت. بعد از جدایی، بریتنی سالهای بدی را پشت سر گذاشت.

او مادری بود که باید از فرزندانش مواظبت می کرد و در عین حال از افسردگی نیز زحمت می برد. ولی خوشبختانه توانست خودش را بار دیگر پیدا کند. او هر لحظه اعتراف می کند که از ازدواج اش با کوین پشیمان است: «ازدواج من با کوین اشتباه بود. من به جای این که با قلبم جلو روم و فردی را گزینش کنم که شادم کند، به گزینه های دیگری توجه کردم.»

ازدواج کیم کارداشیان با کانیه وست

کیم کارداشیان در حال حاضر یکی از مشهورترین و خبرسازترین ستاره های دنیا هست. بسیاری از کارهای او موجب انتقاد منفی شدید و بعضی هم مورد تحسین اطرافیان و طرفدارانش قرار گرفته هست. کیم اعتقاد است که باید از غلط های گذشته درس گرفت. به عنوان مثال او در مورد ازدواجش با کانیه وست می گوید: «از این که سریعتر با این فرد ازدواج نکردم، پشیمانم. من کانیه را قبل از ازدواج اولم می شناختم. در واقع من با ازدواجم با فرد دیگری، دل او را شکستم. ولی حال که به او جواب مثبت دادم خوشحالم، فقط کاش سریعتر این کار را می کردم.»

بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود


واژه های کلیدی: جدایی | زندگی | ستاره | پشیمان | ازدواج | پشیمانی | هالیوود | هالیوودی | رابطه عاطفی | احساس پشیمانی

بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود

بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه